قانون شکنی

بعضی مواقع آدم کارایی رو تو شرایط خاصی انجام میده که برخلاف قوانین شخصی خودشه و شاید حتی هیچوقت فکر نکنه یه روزی برسه که کسی یا چیزی باعث بشه به اجرای اون قوانین شک کنه! این اتفاقیه که دیروز برای من افتاد، آره من جز اون آدمایی بودم که برای خودم یه سری قوانین داشتم، که این قوانین با باورهای عامه مردم سازگاری داشت. دنبال درست یا غلط بودن این قوانین هم نمی رفتم چون از بچگی بهم یاد داده بودن باور کنم که این قوانین درستن! اما دیروز کاریو انجام دادم که ضد این قوانین بود، اولش ترسیدم چون یاد گرفته بودم اگه قانون شکنی کنم بترسم ولی وقتی ترسمو گذاشتم کنار از کارم لذت بردم. 

چند ساعت بعد یه حس بدی داشتم یا شاید بشه گفت یه جورایی گیج بودم، با خودم گفتم ۲ راه بیشتر ندارم: ۱.پشیمون بشم و دوباره خودم رو محدود به قوانین کنم ۲.خودمو از هرچی ترس و قانونه رها کنم. نمی دونستم کدومو باید انتخاب کنم اما چیزی که مشخص بود این بود که فهمیده بودم ترس مانع زندگی و تجربه کردنه و اگه من راه ۱ رو انتخاب کنم پس یه جورایی نمی فهمم زندگی کردن یعنی چی از یه طرفم باورهای قدیمی اجازه نمی داد راه ۲ رو انتخاب کنم... 

اما من بالاخره راه ۲رو انتخاب کردم چون میخوام از این دوره به بعد یه جور دیگه زندگی کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

فرداد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
من تا الان هر وقت از قوانین شخصی خودم عدول کردم خیلی پشیمون شدم و ضربه های وحشتناکی نصیبم شده....
یک نسخه برای همه جواب نمی ده.ولی قوانین شخصی رو براساس روحیات و نیاز ها مون وضع می کنیم.شکستن قوانین شخصی با همه قانون شکنی ها فرق داره....
راستش یه جور دیگه زندگی کردن با قانون شکنی کمی فرق داره....
لذت بردن هم برای خودش عالمی داره...ولی نه از هر راهی.(اینایی که گفتم نصیحت نیست....نظر شخصیمه)
شاد باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد