برای اون

نخواستم انرژی منفی بدم, تا جایی که تونستم مثبت دیدم اما انگار نباید مثبت میدیدم...

همیشه از کسی و چیزی که انتظار نداری بدجور میخوری زمین.


میدونم اینارو نمیخونه و نمیبینه واسه همین اینجا براش مینویسم:

بدتو نخواستم و نمیخوام,حتی دلم نمیاد بهت بدوبیراه بگم ولی بد کردی با من. آره رابطه طولانی نبود ولی انقدر صمیمی و پرمحبت بود که خیلی زود رفت جلو. وقتی باهات بودم هیچ حصار و نقابی نداشتم و قکر میکردم توام مثل منی.

خودم بودم,راحت بودم,بعد از مدتها خوشحال بودم

با کودک درونم دوست شده بودم,به کودک درونت نزدیک شده بودم.

خنده های کودکانت,های بای خریدنات,چایی سرد خوردنات،سر کوچه منتظر بودنات,گل کاغذی دادنات,ر نگفتنات,از همه مهمتر نوشته های پردرد و پر معنات و ... همشون توی دلم میمونه


امیدوارم ضربه نخوری,امیدوارم به چیزایی که به صلاحته برسی,امیدوارم غم تو دلت لونه نکنه... 

خیلی سخته اینو بگم ولی دوست داشتم صادقانه,اما تو دوسم داشتی لاشیانه

امضا 

مورچه به پیچ 

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

اون امضاهه منو کشته

امضاش مخصوصه:)

pardis پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://like-rock.blogsky.com

نوشته هات جالبن..مرسی بم سر زدی...

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد