پروسه خرید

آقا گرونی بیداد میکنه، آخه این چه وضع قیمت مانتوهاست؟؟؟؟

من و خواهریم به این نتیجه رسیده بودیم که بریم پارچه بخریم و من دست به کار شم برای خودمون مانتو بدوزم ولی آخه قیمت پارچه ها هم بی انصافیه

شاید باورتون نشه ولی زیر متری ۳۰ تومان پیدا نکردیم!!!!

یه پارچه ساتن خیلی خوشکل دیدیم متری ۴۸ تومان...

هیچی دیگه بیخیال پارچه شدیم و رفتیم ۲تا مانتو ۵۰ و ۷۰ تومانی خریدیم

لجم میگیره وقتی میبینم پارچه زپرتو بی ثبات و میندازن زیر چرخ،یه حرکتی روش انجام میدن و بعد یه قیمت براش پرت میکنن بیرون

ولی من ناامید نشدم و قرار شده برم چند جا قیمت کنم و پارچه مرغوب با قیمتی مرغوب پیدا کنم

البته اگه وجود داشته باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
وب مانی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

حاج خانم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

خوب خریدی که خوبه 50 تومن آقا من تا سقف 100 هم راضیم ...ولی جنس خوب باشه آدم روش بشه بپوشه دو جا ..مبارکت باشه به هر حال

دقیقا،مرسی:)

آلما چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

برو پارچه رو استاد کن که اوجب واجباته

نگار چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام دوست عزیز تازه با وبت اشنا شدم..درمورد پارچه من از بازار پارچه سیلکات خریدم متری13 تومن....مانتوهای امادش بالای 80 تومنه...تنوع رنگی خیلی خوشگلی هم داره...من سورمه ای و صورتی خریدمووواینقدر خنک و سبکه..تازه خیلی هم کم چروک میشه.

سلام،خوش اومدی :)
مرسی از پیشنهادت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد